ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 18 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

دنیای این روزهای ملورین...

1392/10/17 23:32
نویسنده : مامان تهمینه
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل ناناز من

الان شما چشمای قشنگتو به روی شب بستی وداری خوابای قشنگ ،قشنگ میبینی.

این روزها هوا هم حسابی سرد شده ،چندباری هم برف باریده.

نمی دونی که چقدر بامزه شدی .هر روز کارای جدید انجام میدی.

تازه توی این ماه سه تا دندون دیگه درآوردی.یه دونه پایین ودوتا بالایی ها که ماشالا حسابی هم درشت هستن.

اون دفعه که رفتیم سرزمین عجایب یه سی دی برات خریدم که تصویری وشعر وآهنگ های کودکانه است.

هر روز که بیدار می شی همش میگی بابو بابو یعنی کارتون منم واسط می زارم وشما هم محو تماشا.

روزهای فرد میرم سر تمرین تئاتر،شمارو هم می برم خونه مامان بزرگ جونی که حسابی هم شیطونی می کنی.

اما امروز بابا گفت :که خودش ازشما مراقبت میکنه. وقتی می رفتم شما رو خوابوندم اما بعد از رفتنم بیدار شدی و بابای طفلکی هم تا ٨که من برگشتم با شما مشغول بود.

ولی نمی دونی چه حسی داره ،اینکه وقتی در باز میشه چشمم به صورت قشنگت میافته که مامان ، مامان میگی.به استقبالم میای.خودت رو میندازی تو بغلم وسرت رو میزاری روشونه هام ،فدات بشم.

باورت نمیشه که تو این چند ساعت چقدر دلم تنگ میشه.

این روزها همش میگی مامان یا بابا ،بد با  دست اشاره میکنی ومیگی بیا ،میبریمون تو اتاقت واشاره میکنی که بشینیم و میخوای که با هم بازی کنیم.

 جمعه ی گذشته هم رفتیم خونه دوست مامان ،خاله منصوره که یه نی نی خوشگل به اسم معراج دارن که ٨ماهشه وشما هم حسابــــــــی همه جای خونه اشون رو وارسی کردی .کابینت ها رو هم از قلم ننداختی.

این سبدی که شما می خوای توش خودت رو جابدی مال نامزدی بنده است که تا الان نگه اش داشته بودم اما حالا...

دی ماه 1392

اینم معراج بامزه منصوره وامین عزیز 

معراج وملورین

اینم امروز که وقتی اومدم حسابی ذوق کردی ولباسات هم حسابی لواشکی بود.

شیطونی

بقیه عکسام

اینجا می خواستیم بریم یه سری وسیله که خریده بودیم بگیریم که بابا نیسان دوستش رو قرض گرفت .که حسابی خندیدیم ، اینم اولین نیسان سواری من وتو واقعا خندیدیم.

نیسان سواری

عاشق خوردن پفیلا هستی

پفیلا

علاقه ی خاصی به این عینک شنا داری

عینک شنا

اینم سطل وسایل خونه سازیت که همش دوست داری داخلش بشینی،بعد اسباب بازیهات رو هم داخلش میچینی.

گاهی هم برش میگردونی وروی سطل میشینی

سطل اسباب بازی

اینها هم بلاهایی که درنبود من سر خاله محدثه آوردی.اتاقت رو منفجر کردی.

یکشنبه92/10/15

داری سعی می کنی شلوارت رو بپوشی.

92/10/15

وای که چقدر بامزه خوابت برده وروجک

خواب ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سمیه پارسا جون
17 دی 92 23:44
سلام سلام صد تا سلام من مامان پارسا جووون هستم ،امروز اتفاقی وارد سایت شما شدم ،دختر خیلی نازی دارید،خدا براتون حفظش کنه من با اجازه شما وب ملورین عزیز را لینک کردم ،شما هم اگر دوست داشتید وب پارسا رو لینک کنید،از حضور شما در گروه دوستان پارسا جووون خوشحالم. سلام سمیه عزیزم ممنون از لطفت شما لینک شدیم رفت
مامان نی نی
18 دی 92 16:44
خدا حفظش کنه چه بامزه شده عزیزم
mamane radin
19 دی 92 1:09
aziiiizam ghorboneee on mohayeee khargoshit به خدا دلم خیلی واستون تنگ شده