ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 18 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

سوراخ کردن گوش

1393/6/13 22:06
نویسنده : مامان تهمینه
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com barrinhas gif gif 44.gif

بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيعبكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيعبكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

سلام عزیز دلم

اول اینکه من اصلا با سوراخ کردن گوشت موافق نبودم.

دوم اینکه بابایی دوست داشت.

سوم اینکه مدتی بود شما همش گوشواره های من یا دیگران رو میزاشتی کنار گوشت ومیگفتی گوشواره کردم گوشم.

البته این موضوع اتفاقی شد .من با خاله پریسا رفته بودیم دکتر که تو مطب وسوسه شدم.با اینکه اصلا تحمل ناراحتی شما رو ندارم.

شما تومطب مثل به دخمل خوب نشسته بودی و با منشی صحبت می کردی وژله هایی که واست خریده بودم به ایشون میدادی ،بعد از این تصمیم بسیار یهواکی شمارو بردیم داخل اتاق خانم دکتر اول که کلی با دکتر بازی وشیطنت کردی وهمه ی ژله هات رو دادی بهشون.

بقیه در تصویر

totalgifs.com barrinhas gif gif gato.gif

اول از خانم دکتر خواستی که رو دستت باب اسفنجی بکشن.シンプル のデコメ絵文字

سوراخ کردن گوش

حالا هم که حسابی خوشحال شدی.シンプル のデコメ絵文字

سوراخ کردن گوش1

اینجام از خانم دکتر می خوای که نقاشی رو بوس کنه ،که ایشونم این کاررو انجام داد.シンプル のデコメ絵文字

سوراخ کردن گوش

با هزار ترفند خانم دکتر جای سوراخ رو روی گوشهات علامت زدند.シンプル のデコメ絵文字

سوراخ کردن گوش3

シンプル のデコメ絵文字....واینجا بود که همه ی ژله ها رو پس گرفتی.

اینم گوشواره هایی که اولین بار گوشت کردیم در مطب シンプル のデコメ絵文字

گوشواره

اینم گوشواره ایی که تولدیک سالگیت خاله مونا برات هدیه آورد والان گوشت کردم البته  با این که خواب بودی دو ساعت طول کشید تا موفق شدم.

این عکسم همین الان که خواب بودی گرفتم.シンプル のデコメ絵文字

گوشواره1

花だよ。お花 のデコメ絵文字 در تاریخ 93/5/26در مطب خانم دکتر لاله اسدی مهربان花だよ。お花 のデコメ絵文字

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان محدثه
25 آذر 93 7:27
سلام فدات شم مبارک باشه خانوم شدن دخملتون به منم سر بزنم من ثبتتون کردم اگه دوست داشتین ثبت کنید
مامان تهمینه
پاسخ
مامان محدثه عزیزم .شما لینک شدی رفت.کاکل زری ر. بچلون