ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 6 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

چهارشنبه سوری1393

1394/1/1 19:50
نویسنده : مامان تهمینه
544 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بیامد چون همان چارشنبه سوری

بگیریم ما دگر جشن و سروری

و ما خواهیم پرید از روی آتش

که گرمی آمدش از روی آتش

به آتش چون دگر زردی دهیم ما

که در سرخی ز او باشیم سهیم ما

مگو آن کار را باشد آتش ستودن

بدان باشد که غم از دل زدودن

وآن چون هست در آیین ایران

بیا پاسش بداریم ای دلیران

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امسال من وبابا همراه شما چهار شنبه سوری رو رفتیم خونه مامان بزرگ وبابایی(به قول شما آقا یداله).

همه از عموها گرفته تا عمه ها و دختر و پسرعموها جمع بودند .

بابا مهران از چند روز قبل هم صندوق ماشینش رو پر کرده بود از وسایل آتیش بازی (البته از نوع بی خطر).

ما یک کمی از بقیه دیر تر رسیدیم ،آتیش هم تقریبا خاموش شده بود ،با این حال من از روی آتیش پریدم و شعر 

زردی من از تو    سرخی تو از من 

رو خوندم.از صبح هم در حال یاد دادنش به شما بودم.کلی شادی کردی و رقصیدی و لذت بردی .niniweblog.com

این هم تعدادی عکس از چهار شنبه سوری

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

1

2

3

4

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (2)

دلارام
29 مرداد 94 22:58
سلام نینیه نازی دارین ماشالا منم قراره خاله و شمن و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه ابجی الیم درس کردم و تا وقتی ک نینیمون زمینی بشه مطالبی مرتبط با نینی هلرو میزارم لینکتون کردمو خوش حال میشم شما هم ب وبم سربزنین و لینکم کنین
مــــــامـــــانی
8 شهریور 94 14:55
سلام تولدت مبارک اگر دوست داشتی از وبلاگ من و عکس های تولدم با تم زنبور دیدن کن ************************* منتظرت هستم مهدیا خانم *********