ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 18 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

حرف زدن های خوشمزه

1393/4/2 19:09
نویسنده : مامان تهمینه
204 بازدید
اشتراک گذاری

صور فواصل للمواضيع

 سلام شیرین زبون مامان

اول اینکه جواب آزمایشاتبكسل طبيي بكسلات وادويه بكسل مستشفي للمواضيع کاملا سالم بود وفقط یه کوچولو کم خونی داشتی که مشکلی از نظر دکتر نداشت.

دوم اینکه ،حسابی بامزه شدی.الان میشه گفت هر کلمه ای که میشنوی سریع یاد می گیری.عاشق نقاشی کردن شدی ،البته از نوع خط خطی

1.gif

چه کلمات وحرف های خوب وووووووووووووو

چه کلمات بد که البته از بیرون یاد گرفتی وما هم توجهی نمیکنیم تا یادت بره.

حالا نمونه هایی از چیزهایی که میگی ویاد گرفتی:

اول که اولین جمله ای که گفتی مربط به سریال پایتخت بود:what do you do

جمله ای از تبلیغ پوشک:what do you wantانقدر بامزه میگی که میمیریم از خنده

از خواب که پا میشی من رو صدا میکنی ومیگی ممینه(تهمینه)،میگم بلــه... ممینه تو بیا

وقتی ناراحتی:دوست ندالم دوستــــــــــــــــــــــــ ندالم

صبح که می خوای من و بیدار کنی بعد از کلی بوسه که نسارم میکنی وبا انگشتات لای چشمام رو باز میکنی و: سلام خوبی منم خوبم ممینه پاشو صبونه میام ...چاِِیی میام(صبحونه می خوام)

بابا که از در میاد:اومدی تو میان(اومدی تو مهران)

 شعر :تاب تاب عبایی اودا من ندایی.

دد میام .سرسره من بیبر. تاب تاب میام.

پی پی دالم.پی پی ندالیم(وقتی که نداری)

بینی دالم میام.

بریم :بلیم     اودم: خوردم      بجیر: بگیر       مدثه:محدثه

سرت رو میزاری رو بالشت:1179713777_www-animaatjes-nl.gifمن آبم(من خوابم)

بهت میگم اسمت چیه:ملویینم

فامیلی گفتنت:پی آدی

پیداش کردم:پیاش شردم

وقتی تو یه مغازه لباس فروشی میریم از اول تا آخر داری میگی:ممینه گشنگه،خوشله

وقتی من به خودم رسیدم:به بـــــــــــــه

اسم ده تایی از میوه ها(سیب انار هندونه ...)وحیوانها(بز،اسب،هاپو،اردک غاز11.gif...)رو بلدی.

هر جا عکس بن تن رومیبینی:بن تنه

هرچیزی که بهت میدم و می خوای بعدش میگی:میسی ممنون

بستنی سوتی بخر:بسنی سویی بیر15.gif

وخیلی جملات وکلمه های دیگه.

راستی الان هنوز 12تا  داری تنبل.

صور فواصل للمواضيع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)