ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 19 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

نازگل بابا

1393/5/7 18:02
نویسنده : مامان تهمینه
241 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم ناز گل بابا ، دخترم

چراغ خونه ی منی فقط تویی تاج سرم

چشم و چراغ خونه ای قصه ی عاشقونه ای

الهی قربونت برم واسه بودن بهونه ای

دختر بابا ناز گلم ، الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

ماه که توی آسمونه ستاره ای در نمیاد

بهار عمر من تویی خزونو هیچ کس نمیخواد

صدای خنده های تو پیچیده توی خونه مون

از نفست تازه میشن گلهای تو خونه مون

دختر بابا ناز گلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

دختر بابا ناز گلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

موهاتو که بو میکنم عطر گل نسترنه

فرشته کوچک من عشق تو تو قلب منه

امید و آرزوی من زندگی با تو بودنه

ناز گل بابا قلب من فقط واسه تو میزنه

دختر بابا ناز گلم الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)