ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 18 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

دنیای کوچک ملورین

1392/10/23 23:05
نویسنده : مامان تهمینه
297 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامانKaskus Emoticons Smiley CollectionKaskus Emoticons Smiley CollectionKaskus Emoticons Smiley Collection

این روزها بیشتر خونه هستی وخوب معلومه که حوصله ات هم سر میره.

صبح ها هم چشم باز نکرده ،کنترول رو به دستم میدی و همش می گی بابو، بابو(کارتون)

دوست ندارم زیاد بهKaskus Emoticons Smiley Collection  نگاه کنی، ولی کار دیگه ای هم نمیشه کرد.

یکسره دست من رو می گیری میبری تو اتاقت ومی خوای همه وسائل های توی ویترین و عروسکها رو کف زمین پخش کنی. وای خدا می دونه چندبار در روز جمعشون می کنم.

امروز که از خواب بیدار شدی همش کی گفتی بابا  وتو اتاق ها رو می گشتی.

شنبه خاله مهری (خاله من) با سعیداومدن خونمون .آخه سعید هم رفته بود آنژیو واسه کلیه اش و باید تا بیست وچهار ساعت استراحت می کرد.انشالا هرچه زودتر خوب بشه.

 شما  کلی با خاله سرگرم شدی ،همش می گفتی اعید(سعید) البته فرداش رفتن 

کل روز هم یه شلنگ باریک که مال آکواریوم بود رو برداشته بودی وتموم تلاشت رو می کردی که دو سرش رو داخل هم بکنی.

یکشنبه هم من رفتم تمرین و شما پیش مامان بزرگ موندی البته منم نسبت به روزهای قبل زودتر برگشتم.

شب هم خاله منا وپری اومدن می خواستن برن که دیدیم خاله مریم اینا هم اومدن وشما بادیدن برسام سرازپاKaskus Emoticons Smiley Collection نمی شناختی وحسابی ذوق کردی.

کلی با برسام بازی کردین ویه وقتایی هم تو رینگKaskus Emoticons Smiley Collection بودین.

کلاهی که امسال برات بافتم گم شده وخیلی ناراحت شدم چون دوستش داشتم می خوام دوباره واست یه کلاه ببافم.

 

اینجاروزشنبه صبح که رفتیم بازار

بازار

قربونت برم که اینقدر شاه توت دوست داری.

شاه توت

ملورین خانم داره به عروسکش غذا میده.

غذا

عاشق لباس این عروسک شدی وازمن می خواستی لباست رو در بیارم ولباس عروسک رو تنت کنم.

لباس عروسک

این هم دقت وسماجتی که برای این کار گذاشتی.

دقت

 

تلاش بی وقفه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
24 دی 92 2:29
عزززززززززززززززززززززیزززززززززززززززززز دلمممممممممممم فدای اون دستهای کوچولوت که داری سعی میکنی به هدفت برسی ...