ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 19 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

مهمان خونه ما

1392/6/17 17:59
نویسنده : مامان تهمینه
197 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

ملورین عزیزم

یکی ،دوروزی میشه که خیلی بهتر شدی .بهتر هم غذا می خوری جیگرم.

ولی هنوز واکسن یک سالگی رو نزدیم .صبر می کنم تا کاملا مریضیت برطرف بشه .

امروزرفتیم خانه بهداشت و قد ووزن ودور سرت رو اندازه گرفتیم.وزنت یه مقدار اضافه شده .قدت تنها چیزی که خوب رشد کرده.

هنوز م که هنوزه ما منتظریم دندونای پرنسس خانم دربیاد.کجا قایمشون کردی شیطون،بعد پرونده ات رو گرفتیم که ببریم مرکز کنار خونه خودمون.

دیروز صبح زود بیدار شدیم. بابا زنگ زد که بگه عمو علی واهل وعیال نهار میان خونمون.

منم دست به کار شدم وغذا درست کردم.دیروز به شما حسابی خوش گذشت جوری که یه کله دوازده ساعت بیدار بودی وتا زن عمو شهره میگفت ملورین بخواب میگفتی نه.

نه رو بلد بودی ولی دیروز کاملا قشنگ وبامزه ادا می کردی.

حسابی با محلا ومحمد بازی کردی .

واسه منم روز خوبی بود .چون دور هم بودن رو دوست دارم.

ساعت حدودا دوازده بود که زن عمو اینا رفتن .اون موقع خدارو شکر خواب بودی.وگرنه حتما گریه می کردی که بری.

الان خونه مامان بزرگ هستیم وشما هم داری گلها رو درب وداغون می کنی.

هوا خنک تر بشه می خوام ببرمت پارک تاب تاب عباسی.

الان رفتی جلو آکواریوم وبه ماهی ها داد میزنی میگی جوجو.

حالا هم که خسته شدی ورفتی پشت درب تراس وواسه مینا داری جوجوجوجو می کنی.

خوب مامانی من برم آماده شم بریم پارک .

دوست دارم وروجک بوووووووووووووووووووووووس

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)