ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 19 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

مریضی سوغات سفر

1392/6/15 18:17
نویسنده : مامان تهمینه
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم نازدخترم

مسافرت به مانیومده....

ازهمون روزکه ازمسافرت برگشتیم مریض شدی ،خداروشکرالان بهتری.

همش تب می کردی وازدو شنبه هم تمام بدنت پرازدونه های قرمز بود .آزمایش هم دادیم که همون علائم

. ویروسی رونشون می داد

دیروزهمش بوست می کردم با صداشماهم همش بادقت نگاه می کردی،یکدفعه شما هم لبات روگذاشتی روی صورتم گفتی مممممممممممممم.وای که چه مزه ای داره، دخمرم بوسم کرد

دیشب هم بلز رو گذاشته بودم جلوت وبرات میزدم ادای خوندن درمی آوردم ،شماهم هی میزدی وباصداهای بامزه به اصطلاح می خوندی.

دیروز توآشپزخونه ماکارونی هاروپخش وپلا کرده بودی.بهت گفتم وای وای وای وای.شما هم دقیقا آوای من رودرآوردی .

بعد داشتم گردگیری می کردم ،شماهم دستمال برداشته بودی وزمین رومثلا تمیز می کردی.

امروز باباباجون وشما رفتیم میدان قیام ویک سری وسایل تولدت رو واست خریدیم.

الان هم کلی شارژهستی حسابی داری شیطونی می کنی ،تا دعوات هم می کنیم سرسری می کنی که ماروبخندونی.

خاله منا وپری هم اینجان،مامان بزرگ هم به همراه خاله مریم رفتن قم.

وای که چقدر شما خستگی ناپذیری .از صبح که بیدار شدی هنوز داری ورجه وورجه می کنی .

ایشالا هیچ وقت مریض نشی همینجوری سرحال باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)