ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 2 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

تولدکفشدوزکی ملورین

1392/7/2 23:25
نویسنده : مامان تهمینه
544 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اتلیهسلام شیرینتر از عسلم 

دختر نازو خوش گل و دلبرم 

اولا جای گله نیست که چرا چند وقته نمی نویسم .دلیلش رو درادامه می فهمی.

عزیز مامان که هرروز شیرین تر ونازو بانمک تر میشی ومن وبابایی هم از این لطف خدا که شمارو به ما هدیه کرد بسیار شکرگذاریم.

میدونی مامانی این چند وقته بعد از جریان اسباب کشی واتفاقاتی که افتاد وبعد هم رفتیم مسافرت که حال وهوامون عوض بشه وبعد از مسافرت هم یه یک هفته مریض بودی،به همین خاطر جشن تولدت رو با 3هفته تاخیر جمعه92/6/29برگزار کردیم.

مهمونا تقریبا از ساعت 3/5 اومدن و جشن هم رفته رفته به اوج خودش رسید.

نمی دونی چقدر استرس داشتم .همش می خواستم که همه چیز به بهترین نحو برگزاربشه.

از پنج شنبه خاله پریسا ومنا ومحدثه اومدن خونمون.کار آشپزی با پری ومحدثه بود .خاله منا هم کمی کمک کرد وچون تولد دعوت بود رفت. ولی خاله پری اولویه وسالاد ماکارونی رو درست کردو خاله محدثه هم کمکش کرد. بعد از اون هم خاله محدثه کمک کرد وبادکنکهارو بادکردیم ،که یکیش ترکید وخورد توچشم خاله محدثه واقعا دردش گرفت .بعدش رفت عینک آفتابی من وزد وبه کارش ادامه داد.وخونه رو با بادکنکها تزیین کردیم .

اون شب من تا ساعت 3/5 بیدار بودم وریزه کاریها رو انجام دادم

ولی واقعا باید اعتراف کنم که برگزاری جشن تولد برای بچه خیلی سخته.

شما که روز تولد از 8صبح بیدار بودی تا 11،10/5شب بیدار بودی. وحسابی خسته شده بودی.

از اول هم بغلم بودی تا آخر.

این ها هم تصاویری از تزئینات تولد(کلاه ،آویزها، کارت دعوت] بیسکوییت ها و...) که همه روبه جز بادکنکها  ،خودم درست کردم.

ملورین ملورین

عزیزم این کیک تولدت رو به کیک آرا که از اینترنت آشنا شدم سفارش دادم 

بگذریم که کیک خیلی خوشمزه شده بود.

کیک سفارش به کیک آرا

تزئین چاقو 

تزئین چاقو

این تزئینات وکه میبینی دخمل طلا کار مامانته عزیزم 

 

 آویز گل وتزئینات

آویزهای تزئینی

این ساعت رو اول یه جور دیگه درست کردم ،اما بعد با یه بشقاب یکبار مصرف وموتور ساعت

که کار هم می کنه عوضش کردم،الان هم زدم به دیوار اتاق خودت عزیزم

اینجا همه چی دست سازه

تزئین ساعت

 کارت دعوتها رو خودم واست طراحی کردم ،متنش رو بابا مهران جون

طراحی داخلش رو خاله پری

 کارت دعوت

 

متن کارت دعوت

 ریسه عکس از ابتدای تولد تا به امروز

 ریسه عکس

 

 با کنکها هم هدیه به بچه هاست با مداد،واسه پسملا پیکسل ،واسه دخملاهم گیره های کفشدوزکی

که همرو گذاشتم پشت میز تلویزیون

هدیه به بچه ها                     هدیه

 

نمایی از تزئین خونه

کارت تشکر

کارت تشکر

این هم میز قبل وبعدازعذا

میز

میزغذا

الویهالویه وکفشدوزکشکلاتدستمال                                   گیفت

 

دوستت داریم همیشه عزیزم 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (1)

نظرات (1)

ابجی رونیا کوچولو
8 خرداد 93 10:55
سلام تهمینه جون حالتون خوبه؟اگه یادتون باشه یه سوال تو پرسش و پاسخ نوشته بودم گفتین کمکم میکنید برای تم تولدم میدونین فقط تو یه چیز موندم اونم گیفت تولد رو چی کار کنم؟ این صفحشه عزیزم www.tahana. niniweblog. com/post130.php