ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 18 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

تحویل سال1393

1393/2/15 18:30
نویسنده : مامان تهمینه
238 بازدید
اشتراک گذاری

 لحظه سال تحویل سال ۱۳۹۳ ،ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه یعنی ۲۰:۲۰:۲۰به وقت ایران و ساعت ۱۶:۵۰:۲۰ عصر به وقت ساعت جهانی یا گرینویچ  روز پنج شنبه ۲۹ اسفندماه۱۳۹۲  مطابق با ۱۸ جمادی الاول ۱۴۳۵ و ۲۰ مارس ۲۰۱۴  بود.аквариум

این دومین عیدی که در کنار ما بودی .منم حسابی خوشگل وقشنگت کردم.

نزدیک های تحویل سال من هنوز در حال جمع کردن بریز وبپاشای شما بودم .بابا مهران هم که چون خیلی خسته بود دو سه دقیقه قبل از تحویل سال نو بیدار شد.

اما شروع سال خیلی برای ما آرام بود واز صدای ترقه هایی که انداخته می شد فهمیدیم سال تحویل شده ،

چون من دسته گل به آب دادم  و چند دقیقه قبل بدون اینکه دیش رو خاموش کنم از برق کشیدم که دیگه روشن نشد، ما هم که نه تلویزیونمون  آنتن داشت ،نه دستگاه دیجیتال واسه همین شروع آرامی داشتیم.

دور سفره هفت سین نشستیم و با هم جشن گرفتیم .طبق معمول هر سال بابا هم بهمون عیدی داد وکلی هم سه تایی عکس گرفتیم .

phone10.gifی هم عید رو به اقوام تبریک گفتیم.

23.gif تقریبا 9بود که رفتیم خونه مامان و بابای ،بابا مهران جون و بعد هم شام رفتیم خونه مامانی و بابابزرگ

دیر وقت بود که برگشتیم.واتفاقات خاص دیگه ای نداشتیم...

1.gif1.gif1.gif1.gif1.gif1.gif

عیدی گرفتن از بابا مهران جون

 

http://up.clickkon.com/images/amm.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین
15 اردیبهشت 93 23:20
سلام... خوشحال میشیم اگه بهمون سر بزنید.
مامان
19 خرداد 93 1:09
چقدرشمانازی فداتشم مرسی خاله من بانی نی شما دوستم ودوستش دارم.می بوسمت ملورین