ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 19 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

رفتن به وانا

1392/4/31 23:05
نویسنده : مامان تهمینه
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزتر ازجانم

جمعه (4/28)صبح بابا زود بیدار شده بود من وبیدار کردوگفت اگه دوست دارین ببرمتون وانا.

منم قبول کردم شماهم زود بیدارشدی ساعت شش ونیم بود وراه افتادیم ورفتیم. 

البته شما اولین بار که اونجا رفتی, شنبه(4/15)بود؛ که به همراه  عمو علی وخانواده اش ،رفتیم.مامان بزرگ رو هم بردیم.

وقتی رسیدیم  هوا عالی بود ویه مه قشنگ همه جارو گرفته بود .

وقتی من شش ماهه بودم این زمین رو خریدیم که اشالا یه ویلایی توش بسازیم .اینم از برکت حضور تو گل قشنگ توزندگی من وباباست.

شما که کلی خوشحال بودی ومعلوم بود داره بهت خوش می گذره.

کلی بازی کردی وآتیش هم سوزوندی .

بعد از ساعتی رفتیم کنار رودخونه کوچولویی که پایین زمینه .آب خیلی سردبود شما هم همش می خواستی بری توآب ،پا توکه گذاشتم تو آب تند تند توآب لگد میزدی ؛

خیلی بامزه بود .

خواستیم بیشتر بمونیم اما شما حسابی شیطنت کردی .ساعت دوازده هم برگشتیم خونه.

اینجا همش اصرار داشتی که باید رو این صندلی بشینی.از اولم باهاش سرگرم شدی.

پیک نیک جمعه 28تیرماه92

پیک نیک جمعه28تیر92                           

                Kaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعهKaskus شکلک لبخند مجموعه

این هم عکسی از اولین باری که اونجارفته بودی به همراه محلا،هواهمKaskus شکلک لبخند مجموعه

اولین بار رفتن ملورین به وانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane radin
1 مرداد 92 0:54
aziiizam hamishe be gardesh
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:41
اي جووونم چه نانازه ماشالله



دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا
مرسي


سلام دوست خوبم .می دونم شماهم مثل من دوست داری دختر خوشگلت تومسابقه برنده بشه .من رای دادم اگه دوست داشتی شما هم به دخمل من رای بده.