ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 19 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

حس مادر نوشتنش سخت است!

1392/3/30 23:57
نویسنده : مامان تهمینه
677 بازدید
اشتراک گذاری

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

حس مادر نوشتنش سخت است!

 

دختری مثل برگ گل زیبا
وبه شیرینی (عسل )دارم
عطر احساس می دمد در من
گل سرخی که در بغل دارم

روزي از باغ ياسها آمد
در تمامي هستي ام پيچيد
زندگي در وجود من گل كرد
هر زماني كه دخترم خنديد

گاهي احساس ميكنم بايد
يك فرشته از آسمان باشد
يا خداوند نورها ميخواست
كوثر عاشقي روان باشد

او به من هديه داد بال و پري
كه تمام تكامل من بود
مادري عاشقانه اي كه فقط
امتیازی برای هر زن بود
.....
شعر در حس من نميگنجد
حس مادر نوشتنش سخت است
دوست دارم ببينمش در اوج
حس كنم تا هميشه خوشبخت است

92/3/30

92/3/30

92/3/24

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

رفتن به مهمونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane radin
2 تیر 92 2:28