ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 21 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

سلامی با عشق به دخملم

1392/12/24 14:32
نویسنده : مامان تهمینه
298 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دخمل نازم 

                                                                   

الان که دارم وبلاگتو به روز می کنم ،آخرین پنج شنبه سال1391 هست

الان شما خوابیدی ،والا خوش به حالت ،انقده دوست دارم بخوافم اما نمیشه برااینکه اگه الان بخوافم دیگه کی به کارام رسیدگی کنم.قبل از اینکه بخوابی آماده شدم باهم بریم پیاده روی ولی بعدش دیدم کالسکه توماشینه بابابوده ونمیتونیم بریم دد.پس تصمیم گرفتم به وبلاگت رسیدگی کنم عزیزم.

امروز می خوام از کارهایی که تواین هفته به تنهایی وباهم انجام دادیم برات بنویسم.

 چند روز پیش خاله مونا برفین رو خرید ،برفین اسم ماشینشه و منو شما رفتیم آوردیمش ،البته تا اونجابرا اولین بار باتاکسی رفتیم شماهم از مسافرا چشم برنداشتی، خاله زیاد نانندگی نکرده این چندروز هم با سلامو صلوات نشستیم پیشش نانندگی کنه تا به قولی دست فرمونش بهتربشه ،تازه وقتی هم راهنماییش میکنم این کارو بکن یا اون کارو کلی غرمیزنه میگه هولم نکن ،niniweblog.comبلاخره نفهمیدم باید کمکش کنم یا نه.خوب از این موضوع که بگذریم به شما می رسیم.

والا چه پنهون شما دیگه نهایت شیطونی هستی ،هزار نفرهم پیشت باشن فقط وفقط منو میخوای که 

مامان بغل کنه

مامان راه ببره

بهت غذابده

باهات بازی کنه

 که حمام ببره (عاشق آب بازی هستی)

مامان بخوابونه

منم که

می دونی انگار یکه شناسی اصلا می خوام بدونم چرا انقده به من وابسته شدی؟niniweblog.com 

درست که من مامی جونتم ،اما خوب خسته میشم ...یه کوچولوووووووووو....در آخرم فقط وقتی مامانی رو میبینی

یه کمم بقیه رو خسته کن ،چه اکشالی داره.

ولی بازم با همه اینا وقتی به صورت خوشگلت که برام میخنده نگاه می کنم خستگی ازم دور میشه

تو این هفته همش واسه خودت میگی بابا ولی مامانو وقتی گریه میکنی میگی حالا نمدونم که اینارواتفاقی میگی یا ...،والا توش موندم.

کارهایی که انجام میدی ودوست داری:

رودستات شونه هاتو کاملا بلند می کنی.

تو روروئک می شینی.

دور خودت میچرخی.niniweblog.com

آب میوه میخوری.

از بازی با آیینه لذت میبری. 

عاشق سشواری 

قاشق غذاتو میگیریniniweblog.com

سعی می کنی باپاهات خودتو به جلوهل بدی

 شکلکهای جالب و متنوع آروینوای وای ادای گریه کردنو انقده قشنگ در میاری که نگو 

به جای اسباب بازی می خوای با لب تاب ومویایل وکنترل و...بازی کنی 

وقتی برات کتاب داستان می خونم قشنگ گوش میدی niniweblog.com 

ومهمترازهمهههههههههه

دفتر حساب کتابای بابارو میریزی به هم 

خوب عزیزم با این همه شما تمام بودونبود ما هستی شکلکهای
جالب و متنوع آروین

 

 شکلکهای
جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین (مریم)
26 اسفند 91 13:51
سلام عزیزم ، از حضور گرمتون و داداریتون کمال تشکر و سپاس دارم ........ وب آموزنده ای دارین .... ایشالا استفاده می کنیم .......