ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 19 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

دعا درحق فرزند

1392/5/14 10:34
نویسنده : مامان تهمینه
207 بازدید
اشتراک گذاری


اَللَّهُمَّ وَ مُنَّ عَلَىَّ بِبَقآءِ وُلْدى، وَ بِاِصْلاحِهِمْ لى، وَبِاِمْتاعى

خداوندا بر من منت گذار به بقاى فرزندانم، و به شايسته نمودن ايشان براى من،و به برخوردارى

بِهِمْاِلهى امْدُدْلى فى اَعْمارِهِمْ، وَزِدْلى فِى اجالِهِمْ، وَ رَبِّ

من ازآنان. خداوندا عمر آنان را براى من طولانى گردان، و بر ايّام زندگى‏شان براى منبيفزا، و

لىصَغيرَهُمْ، وَ قَوِّ لى ضَعيفَهُمْ، وَ اَصِحَّ لِى اَبْدانَهُمْ وَ

خردسالشان را برايم تربيت كن، و ناتوانشان را برايم نيرو ده، و بدنها و

اَدْيانَهُمْ وَاَخْلاقَهُمْ، وَ عافِهِمْ فى اَنْفُسِهِمْ وَ فى جَوارِحِهِمْ

دينشان و اخلاقشان رابرايم به سلامت‏دار، و آنان را در جان و اعضا،

وَ فِى كُلِّ ماعُنيتُ بِهِ مِنْاَمْرِهِمْ، وَ اَدْرِرْ لى وَ عَلى‏ يَدى

و هر كارشان كه به آناهتمام دارم عافيت بخش، و براى من و به دست من روزى آنان

اَرْزاقَهُمْ، وَ اجْعَلْهُمْاَبْراراً اَتْقِيآءَ بُصَرآءَ سامِعينَ مُطيعينَ

را وسعت ده، و آنان رانيكوكارانى باتقوا، و صاحبان بصيرت و شنواى حق و مطيع خود

لَكَ، وَ لِأَوْلِيآئِكَ مُحِّبينَمُناصِحينَ، وَ لِجَميعِ اَعْدآئِكَ

گردان، و نسبت به اولياء خود عاشق و خيرخواه، ونسبت به دشمنانت

مُعانِدينَ وَ مُبْغِضينَ، امينَ. اَللَّهُمَّ اشْدُدْ بِهِمْ عَضُدى،

دشمن وكينه‏توز قرار ده، الهى وضع فرزندانم اينچنين باد. خداوندا بازويم را به وجودشاننيرومند،

وَاَقِمْ بِهِمْ اَوَدى، وَ كَثِّرْ بِهِمْ عَدَدى، وَ زَيِّنْ بِهِمْ

واختلال امورم را به آنان اصلاح، و تبارم را به سبب آنان بسيار، و مجلسم را بهوجودشان

مَحْضَرى، وَ اَحْىِ بِهِمْ ذِكْرى، وَاكْفِنى بِهِمْ فى غَيْبَتى،

آراسته،و يادم را به آنان زنده دار، و در نبودم كارم را به وسيله آنان كفايت كن،

وَ اَعِنّى بِهِمْ عَلى‏حاجَتى، وَاجْعَلْهُمْ لى مُحِبّينَ، وَ عَلَىَّ

و به دست آنان در برآمدننيازم مرا يارى ده، آنان را عاشق من گردان، و مهربانانى

حَدِبينَ مُقْبِلينَ، مُسْتَقيمينَلى، مُطيعينَ غَيْرَ عاصينَ وَ لا

كه متوجه من و پيوسته فرمانبر من باشند، و از مناطاعت كنند و روى در نافرمانى من

عآقّينَ وَ لامُخالِفينَ وَ لاخاطِئينَ، وَ اَعِنّى عَلى‏تَرْبِيَتِهِمْ وَ

ننهند و نسبت به من نافرمانى و بدى و مخالفت و خطا نداشتهباشند، و مرا در تربيت و

تَاْديبِهِمْ وَ بِرِّهِمْ، وَ هَبْ لى مِنْ لَدُنْكَ مَعَهُمْ اَوْلاداً - ذُكُوراً،

خوبى كردن در حقشان يارى فرما، و از عنايت خود علاوه‏بر آنان به من فرزندانذكور بخش،

وَاجْعَلْ ذلِكَ خَيْراً لى، وَاجْعَلْهُمْ لى عَوْناً عَلى‏ ماسَئَلْتُكَ،

و دراين كار برايم خير قرار ده، و آنان را در آنچه از تو مى‏خواهم ياورم ساز،

وَ اَعِذْنى وَذُرِّيَّتى مِنَ الشَّيْطانِ الرَّجيمِ، فَاِنَّكَ خَلَقْتَنا وَ

و مرا و اولاد مرا ازشيطان رانده شده حفظ كن، كه تو ما را آفريدى و به ما

اَمَرْتَنا وَ نَهَيْتَنا، وَرَغَّبْتَنا فى‏ثَوابِ ما اَمَرْتَنا، وَ رَهَّبْتَنا عِقابَهُ،

امر و نهى فرمودى، و دراجر اطاعت از امر خود تشويق، و به عذاب ارتكاب نهى خود تهديدمان نمودى،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)