ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 21 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

تولد مامانم

1392/9/19 23:19
نویسنده : مامان تهمینه
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه ی من 

دیروزدوشنبه تولدم بود.

این دومین تولدمه که پیش ما هستی واین بهترین هدیه برای همه عمرم.niniweblog.com

یکشنبه خونه خاله مریم بودیم. بابا اومد و نهارخوردیم.

بعدازنهار بابا خاله مریم رو صدازد وگفت: حالا میریم سراغ هدیه تهمینه خانم.اونم یه روز جلوتر.

منم دل تو دلم نبود ببینم کادوم چیه؟

تااینکـــــــــــــــــه،بابا دو تا کاغذ تا شده آوردوهرکدوم روگذاشت توی یکی ازدستهای خاله مریم، بعد گفت: که یکی چک دومیلیون ویکی سه ودویست،هرکدوم وبرداشتی مبارکت باشه.niniweblog.com

وای که خیلی هیجان داشت .من اول تصمیم داشتم که دست چپ رو بردارم خاله پریسا گفت:که دست راستی روبردارم.منم همین کار رو کردم و...

niniweblog.com،سه ودویست رو انتخاب کردم و حسابی هم خندیدیم.niniweblog.com

سال قبل تولدم رو توی خونه جشن گرفتیم وخاله پریسا واسه سوروسات کلی کمکم کرد.

اما امسال شما اجازه نمیدی به کارهای خونه برسم چه برسه به مهمونی دادن.آخه ما همیشه تولدهامون روجشن می گیریم.

اما امسال قراره آخرهفته با خاله ها...بریم بیرون.

الان هم شما خوابیدی قراره بچه ها شب نشینی بیان ودور هم باشیم اگه بیان.

 اینجا شما در تولد سال پیش من هستی وسه ماه ودهروزت هست.

تولد مامانم سال 91

 اینجاهرسه نفر کنار هم هستیم اما من کات شدم .

من ومامان وبابام(تولد مامان تهمینه سال91)

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane radin
20 آذر 92 17:34
aziiiizam tavalooodet mobarak vay tahminee cheghadr khoshhal shodam cheke 32000 entekhab kardiii وای مرسی عزیزم ولی نمیدونی هیجان انتخابش از مبلغش بیشترحال داد خیلی کیف داشت
مامان ندا
24 آذر 92 1:07
سلام خوبین شماتوقسمت سوالات جواب داده بودیداگه بلدیدمیشه به منم کمک کنیدخودم تم طراحی کنم سلام عزیزم چه نمی میخوای تولد بگیری؟ واسه من كفشدوزك بود برو ببین. به نظرم سلیقه آیه من همه چی رو خودم درست کردم. ببین خوشت میاد اول. بهتره اول بری میدون قیام واسه ظروف و لیوان ببین چه تمی بیشتره وسایلش بعد تصمیم بگیر وبعدتم رو انتخاب کن. واسه كيك هم بگو بگم چکارکنم. هزینه هم کمتر میشه. من همه چیرو خودم درست کردم. تازه بستگی داره که چه چیزهایی می خوای همرو اول روی کاغذ بنویس حتما کمکت میکنم. اگه خواستی باهم در تماس باشیم بهتر راهنمایت میکنم.زیاد سخت نگیری حتما از پسش برمیایی.هرکاری خواستی بگو تا اونجایی که بتونم به روی چشمم.