ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
ملورینملورین، تا این لحظه: 8 ماه و 18 روز سن داره

*مادرانه*حس مادرنوشتنش سخت است!*

نامه ای به عزیز دلم ملورییییییییییییییین

1391/12/10 3:30
نویسنده : مامان تهمینه
194 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

ملورین عزیزم

روزهامیان ومیرن، یکی پس از دیگری سپری می شن. ماهها میان

ماهها میان ومیرن سپری میشن، فصلها میان.

فصلها میان ومیرن...

تابستون رفت وپاییزاومد. پاییز رفت وزمستون اومد. نه نه سرما هم که دیگه یواش یواش داره کوله بارپراز سرماشو میبنده که جاشو بده به بهار خانوم،وتو هر روز بزرگتر میشی وحالا توشش ماه که درکنار ما هستی. وای که چقدر زود میگذره روزها در کنارت.                                                                     انگار همین دیروز بود که پاگرفتی و جونه زدیتودلم ،جونه ای که هر روز بزرگ وبزرگتر شدی ،دلم تنگ شده برا لگد زدنات به دیوار دلم ،دلم تنگ شده حتی واسه بدحالییام واسه شبایی که توخونه من بودم وتو وهندونه خوری وحرفای نیمه های شب.

یادش بخیرروزهایی که من وبابایی برااومدنت آروم وقرار نداشتیم وخط می زدیم روزای دیرگذر تقویم آویزون روی دیوارو ،به امیداینکه شاید اینجوری زودتر سپری بشن !!!بلاخره تو اومدی وای نمیدونی چه حالی داشتم از سرشوق ،خوش اومدی.

روزهای اول که اومدی بغلم انقدر کوچولو بودی که حتی میترسیدم توآغوشم بگیرمت. انقدر ظریف بودی که از فشار دستام به بدنت میترسیدم .

انقدر معصومانه زیبا بودی وهستی که بارها، بارها از سرشوق بودنت گریه کردم وفقط بهت زل می زدم ونگاهت می کردم وفقط وفقط میگفتم مرسی خداجونم ،مرسی که این گل سالم وزیبارو به من هدیه کردی ممنون ازاینکه لذت وحس مادر بودن دروجودم گذاشتی.                

هیچ وقت حس اولین باری که بااراده دست خودت انگشتم روگرفتی ازیادنمیبرم . دلم ریخت عجیب حسی بود ،انگار گفتی مامانی دوست دارم  .                                                    

 میدونی عزیزم بااینکه الان خوابیدی وداری خوابای خوب خوب میبینی خواب فرشته ها بااینکه کنارمی دلم برات تنگ شده ،دوست دارم .همیشه قلبم برای تو می زنه ،عزیزکم.     

همه وهمه ی روزهایی که اومدن ورفتن ،همه وهمه ی روزهایی که میان و میرن دوست دارم ،تاابدملورینم دخترم دخترم دخترم

 niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com                                                                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه ناز (Man & Ma)
10 اسفند 91 6:57
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم .... وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.fan2ghe-maman.niniweblog.com